CİCİ DERGİ



Bu blogda pek fazla yazı yoktur bildiğiniz üzere ama bu hafta yeni bir mizah dergisi piyasaya çıkıyor, ben de hakkında bir iki şey yazayım dedim. Derginin adı CİCİ kapanan LOMBAK dergisinin kadrosu hazırlıyor. Yani, aylık dergiden haftalığa geçiş yapmışlar. Aslında tam da böyle çünkü derginin içeriği Lombak gibi. AyıOğluAyı olsun Alpay Erdem olsun Felat Delibalta'nın köşeleri olsun. Hem de bu dergi sanırım türkiyede ilk defa farklı boyutlarda çıkan haftalık dergi olma titrine de sahip. CİCİ aylık dergiler gibi 27,5x16,5 boyutlarında ve sekiz yaprak. Fiyatı da 1,25 TL. Bilmiyorum haberiniz var mı ama Penguen'e zam yapıldı. Artık Fiyatı 1,75 TL ama hak vermek lazım çok uzun zamandır aynı fiyatta satıyorlardı, bu arada halk ekmeğine bile zam geldi dergilere mi gelmeyecek. CİCİ bu konuda da avantajlı yani, benim önerimse bayiye girmişken iki dergiyi de alıp düz hesap 3 TL vermek, bozukluklarla uğraşmayın. CİCİ'nin çıkması iyi oldu ama LOMBAK'ın kapanmasına da üzülmedim desem yalan olur. Son aylarında amatör günlerine işlerimi götürüyordum, kapanmış diye duyunca umitlerim yıkıldı sanki, cenabet miyim neyim diye de düşünmeden edemedim, neye elimi atsam işin sonu kötü oluyor. Olsun artık CİCİ'nin amatör günlerine giderim. İnsan yine de bir aylık dergi olsun istiyor, mizah dünyasının yeraltı örgütü gibi birşey o aylık dergiler, daha gizli saklı, sadece ilgileneler için var. En son fiyatları 4 TL'di ta o biraz işleri bozuyordu. İnsa bir anda cebinden hacimli bir banknot eksilinde hafif bir suçluluk hissediyor. Gerçi LOMBAK 32 yapraktı; 4 TL'di. CİCİ 8 Yaprak 1,25 TL kaba bir hesap yaparsak dergiciler daha az sayfa hazırlayıp daha çok para alıyor olacaklar ama böle kaba heasaplara gerek yok, taksit tüm iyilikerin anasıdır nede olsa.
‘’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder