Bilgisayar ve Çizim


 Bir şeyler çizebilme yeteneği ilahi bir hediye olduğu kadar insanın kendi kendine kazanabileceği bir meziyetttir. Söylemek istediğim; heykeltraşlık konusunda yeteneği olduğu hissedilen bir çokcuk yeteneği ne kadar yüksek olursa olsun ilk başlarda güzel bir iş çıkarması zordur çünkü bu iş için yetenek olduğu kadar teknik bilgi ve deneyim de gereklidir. teknik bilgi olmadan yani hangi boyayı yada fırçayı nasıl kullanacağını bilmeden resim çizemezsin. Şimdi ben de mürekkepli kalemlerle çalışıyorum. Ancak bazen teknolojinin getirdiklerini kullanmayı arzulayıp gereçlere şöyle bir bakıyorum. Elektronik kalemler ve pedler var, belki de daha bir sürü şey var. Ancak hevesim hemen kaçıverdi çünkü farkettim ki ben elimde silgi olmadan kalemi sıkı sıkı tutmadan çizemiyorum. Geçenlerde bir sitede bu durum resmen yüzüme çarpıldı.

http://www.cizbakalim.com/
Bu sitede oyun oynanıyor. Sırayla bir kelimeyi anlatmak için resim çiziliyor ve oyundaki diğerleri ne olduğunu tahmin etmeye çalışıyor. Aslında fena değildim ama yine de oynarken farkettim ki fare ile resim çizmek çok saçma bir fikir.
‘’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder