Uykusuz Amatör Günü

 Geçen gün Uykusuz'a gittim, işlerimi götürdüm. Uzun zamandır gitmiyordum uykusuzza. Bu arda taşınmıştı Uykusuz, bundan da haberim vardı. Taksim'in arka sokaklarında bir yerlere taşınmışlar yine. Şu daracık sokaklara akşam olduktan sonra masaların çıkarıldığı sokaklardan. Başlangıçta bulamıycam gibi geldi çünkü gerçekten zor bir yere taşınmışlar ama her zamanki gibi benimle aynı yöne gidenleri izleyerek dergiyi bulabildim...
Eski Uykusuz tek bir odaydı, bir tarafı mutfak, diğer tarafı masaların olduğu bir yer. Herkes dipdibeydi. Heralde işe başlarken batarmıyız korkusuyla büyük bir yer tutmamışlar. Şimdi satışların iyi gitmesiyle öyle güzel ve büyük bir yer tutmuşlar ki şaştım kaldım. Amatörler İçin ayrı oda var öyle diyim ben size. Böle girişte camlı mamlı süsler falan var, bir masada derginin sekreteri (sanırım) oturuyor. tabi onun kendine yakıştırdığı başka bir titri varsa onu bilemiyeceğim. Her neyse işte uzun bir koridor var resimde görüldüğü üzere ve bir sürü oda. Her işin ayrı odası var heralde, renklendirme, çizme için falan. Bir de mutfak var, bir yerlerde de tuvalet vardır heralde. Onu görmedim ama tahmin ediyorum. Koridorun sonundaki geniş odada, oda öyle genişti ki yedi sekiz tane masa olmasına rağmen içerisi boş gibi duruyodu, amatörlere bakılıyodu. Oky bakıyodu işlere. Sırayla yanına gidip gösteriyosun işlerini beğendiğni alıyo falan, benim de bir işimi aldı ama oraya getirilen işleri görünce kendime pek şans tanımadım. Böyle beklerken karşı odanın kapısı arada açılıldı ben içeride oturan çizerleri gördüm. ersin karabulut koridorda yürüdü, Memo Tembelçizer belindeki çantayla, göbeğiyle uzun saçlarıyla falan yanımdan geçti, bunların hepsi oldu. Güzel bi göndü yani. Bir tek Yiğit Özgür'ü de görebilseydim tam olucaktı, sevdiğim bir çizerdir kendisi. Uzun süredir ara vermişti, yeniden çizmeye başlamış.
‘’

6 yorum:

  1. canım tüyap'taki imza gününe git sen de:)
    şu binayı ben demerak ettim buarada :)

    YanıtlaSil
  2. Orada robot gibi oluyolar. İmza at, resim çektir sıradaki. Dergiye gidince daha güzel oluyor. Yerinde inceleme gibisinden.

    YanıtlaSil
  3. bnde diğer binalarına gitmiştim.orası küçüktü.yenisi daha iyi gözüküyor

    YanıtlaSil
  4. Biryandan iyi bir yandan kötü, eski küçük yerde mecburen yanyana oluyorduk çizerlerle. Şimdi kendilerine has odalarda oturuyorlar.

    YanıtlaSil
  5. ya binanın adresini veriyim size:
    taksim tünele doğru yürüyün adidas mağazası var ordan girin içeri sola dönün hamson apt. (görürsünüz zaten)

    YanıtlaSil
  6. uzun zamandır çiziyorum ama gitmee cesaret edemiyorum bakalım ne olucak...

    YanıtlaSil