Yine Tattoo


 İnsanın kendi kendine dövme yapması cidden zor. Bir kere ulaşabileceğiniz yerler kısıtlı. Açısız duruşlar yüzünden istediğiniz şekli veremiyorsunuz falan ama yılmak yok. Dövmeyi kendi kendine yapmanın avantajları bu nahoş durumları silip süpürüyor.
Bir kere dövmeniz olmuş oluyor, bu bir. Hem de dışarıda faiş fiyata yapılan geçici dövmeler kadar kaliteli ve çok ucuz. İkincisi de kimsenin olmadı, şurası çirkin oldu, güzel yapamadın gibi dırdırını çekmek zorunda kalmıyorsunuz. Aslında başkalarına da yapmayı seviyorum ama bir hata olur da boya dökülürse, fırça kayarsa diye endişe ediyorum işte. Zaten zevkli olan kısım dövmenin yapılışı, ondan sonra o orda duruyor sadece. benim için gerisinde fazla bir şey yok, iki üç yıkanmadan sonra çıkacak zaten. Her neyse, ben yine Dövme yaptım kendime. Gönül isterdi ki omzuma yapabileyim. Her defasında omzuma yapmaya heveslenerek başlıyorum işe ama sonunda en olmadık yerlere yapıyorum çünkü öylesi daha kolay oluyor. :D
‘’

1 yorum:

  1. umarım bugün omuzuna yapmanı ama çok zor gibi :)

    YanıtlaSil