"KESKİN" SAYI 1 "GÖLGE AVI"

Nihayet beklediğim an geldi, işte çizgiromanımın ilk sayısı.

‘’

13 yorum:

  1. güzel olmuş dergi emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Tekink destek için sağol.

    YanıtlaSil
  3. çizimlerin harika denilecek kadar süper... fakat konuyu beğenmedim :D daha yaratıcı olabilirdi..ama süper :) diğer sayıyı dört gözle bekliyorum :) sen buralarda harcanma ^^

    YanıtlaSil
  4. Sadece beğenmedim demek olmaz, niye beğenmediğini açıklaman da lazım.

    YanıtlaSil
  5. daha orjinal olabilirdi diye düşünüyorum :) tabiki harika fakat daha güzel olabilirdi:)

    YanıtlaSil
  6. hangi yönlerden klasik buldun?

    YanıtlaSil
  7. heee essah abi okumadıydım ben sandım yeni başladın.özür dilerim abi.
    allasen abi benim Keskin ile ilgili fikirlerim nassıldı ama?
    beğenmdim deme valla üzülürüm.
    ne var yani yalan söylesen bana beğendim diye ya da yalan söylemede doğrunun orasını burası bük.ehuehehhe
    çok komikim dimi? biliyommm

    YanıtlaSil
  8. KESKİN sirke küpüne zarardır...diye bi ders çıkardım bu çizgi romandan kendime doğru mudur?..zeus-onur abi

    YanıtlaSil
  9. Biraz karmaşa hakim cizgi romana..
    Bayan karakteri biraz daha bayan gibi çizmelisin ( bence)

    Konuyu akıcı bulmadım.. çok anlaşılır değil... biraz daha gayret edersen.. çok daha hoş şeyler çıkacak bana kalırsa..

    Basarılar..

    YanıtlaSil
  10. Doğacım daha dur bu ilk sayı, hem o kadın gibi çiz dediğin de travesti, o yüzden öyle çizdim. :P Yok aslında kadın da ben çizemedim.

    YanıtlaSil
  11. onur eline saglık kardesim. cok guzel olmus.

    ama hikaye cok hızlı oradan oraya savruluyor. yani yayının akısı hızlı olmus :)) ona dikkat edrsen bence baska bi sorun olmaz...

    hadi iyi calısmalar...

    abdulaziz damar

    YanıtlaSil
  12. İkinci sayının bitmesine çok az kaldı, ilk sayıda bırakılan soru işaretlerini yavaş yavaş tamizliyicem. Daha çok uzun sürecek bu iş.

    YanıtlaSil
  13. guzel calisma tebrikler. oran-oranti ve taramalara dikkat etmeni oneririm :)
    kolay gelsin...

    YanıtlaSil