Uykusuz Amatör Günü

 Evet efendim, bu gün Uykusuz'un amatör günündeydim yine. ersin Karabulut bakıyordu işlere, bir de kalabalık vardı. Böyle Ersin masada oturuyor, yanında bir sandalyede birisi işlerini gösteriyor, öğütler alıyor falan. Biz de tabi geri kalanlar olarak sessizce dinliyoruz. Çizim dersi gibi oluyor bu amatör günleri cidden, hem de özellikle karikatür çizmek isteyenler için hazırlanmış bir ders gibi. İŞte sıra bana da geldi. Ben uzun bir süredir gitmediğim için aslında birazcık da gergindim ama neyse ki Ersin beni hatırladı, hal hatır sordu. Çizimlerime baktı. Güzel şeyler söyledi, espriler yaptı. Arkadan Emrah ablak geçti. Bir çocuk annesiyle geldi. Her şey güzeldi. Ersin Karabulut'dan iltifat duymak güzel oluyor, gerçi sonunda hiç bir çizimimi almayacaktı sırf gönül almak için birini aldı galiba ama olsun. Bana bi' şevk geldi yine. Taramalı çizimler yapıcam ama iyi espriler bulmam lazım. Espri önemli tabi.
‘’

1 yorum:

  1. yorumsuz kalmamalı bu yazı. bizimle paylaşmışsın. teşekkürler... :)

    YanıtlaSil