Keskin extended edition

Çizgiroman da renkleniyor mu ne? Bir şey anlatmıyor ama olsun.

‘’

9 yorum:

  1. örümcek adamı anımsatıyor renkler daha farklı olabilir...

    YanıtlaSil
  2. selam abi sana sol yanımda sızlayan yüreğimden sevgilerimi yolluyom.

    abi bence yüzü tamamen kapalı olmasın bi maskesi olsun.ve ille süper kahraman kaslı mı olmak zorunda değil.slogana gelince: beni ipleyen yok ama ben dünyadaki kötülüklerin a...na koyacam olsun.

    abi ölümü öp siteme bak.

    YanıtlaSil
  3. kahramanın adıda şöyle olsun: iplenmeyen adam
    nassı abim.valla ha bire fikir yumurtluyo kafamda kafa kafa değil tavuk dötü gibi.
    ha abi bak bence bu süper kahraman aseksüel ya da biseksüel olsun. nasıl abi ne olur beğendim de?

    YanıtlaSil
  4. Adamı iyice şerefsiz yaptın :d kahraman dediğin küfür etmez, hem niye aseksüel ya da biseksüel olsun ki? Sen galiba ilk sayıyı okumamışsın isim falan diyosun ama adamın bi ismi var zaten KESKİN, bak solda linki de var gir oku.

    YanıtlaSil
  5. özür dilerim zeus-onur abi essah okumadıydım ne diye yalan diyim sana.
    ama benim fikirlerim nasıl abi? hı beğendin mi zeus-onur abi.bak eğer fikirlerimi gerizekalıca buluyosan tamami pok gibiyse ehhh onada tamam ama bana yalan söyle beğendim afacan afferin böyle devam et de ne olur

    YanıtlaSil
  6. abi bak hele senin bu Keskini tanıtsam sitede izin verecen mi? bak ben çok pis çizgi karekter tanıtırım.
    çok yetenekliyimde hala adam çiz dediler mi çöp adam çiziyom ama bende bi çene var ki puuff yani...izin veriyon mu abi? kaynak olarak senin siteyi mi göstereyim yoksa benim kaynağımı? benim kaynağın ne olduğunu biliyondur artık dimi?

    YanıtlaSil
  7. böyle olmucak flood yapmışım hemen sana msn mi veriyom:)) çok tatlıyım dimi abi.tamam son bi daha bi konuya bi yorum yazacam mecbur kalırsam ikinciyide eee allahın hakkı 3 o zaman belki 3.cüyüde:))) yaw şaka ediyom

    YanıtlaSil
  8. tanıtmazsan gözüme görükme :D

    YanıtlaSil