Tarayıcım bozuldu

Teknolojiyi yakalıyorum diyorum, bu sefer oldu diyorum ama bir türlü olmuyor. Aslında tarayıcım bozulmadı, kendisi son model, en sessizinden bir tarayıcı ama bilgisayarım hala kömürle çalıştığı için anlaşamıyorlar. Kasa o kadar eskidi ki çıkardığı sesleri dinleyerek ne işlem yaptığını anlayabiliyorum. Buradan buyurun devamına...
E tabi şimdi bu süpersonik tarayıcının da hızına yetişemiyor heralde haliyle. Galiba usb girişinde bir işler dönüyor. Zaten bir kaç gündür bilgisayarcağazım aklına estikçe dodik-didok diye sesler çıkarıyodu, yeni bir şey bulmuş gibi. Demek ki bu gidip geliyomuş. Şimdi Keskin de yarım kalıcak, bayrama kadar bitirmeye niyetlenmiştim tüh. Son iki sayfası kalmıştı. Hem de bu gün ne güzel de tarama ucu almıştım gerçek karikatürist gibi. Hemide horoz marka ama çok zormuş bu tarama ucuyla çizmek ya. Mürekkebe batırırmak falan bayağı uğraştırıyor, hem her yere de bulaşıyor. İlk çizimlerimi (aslında çizim sayılmazlar, hep mürekkep bulaştı kağıda) göstericektim, tarayıcının bozulacağı tuttu. En kısa zamanda bilgisayarımla tarayıcımı barıştırmam lazım.
‘’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder