Hastayım

Ağır hasta değil de az hasta olmak çok bezdirici. Böyle az bir halsizlik var, çok da fena burnum akıyor, "allahım neden neden? Neden ben?" diye isyan da edemiyorum. Tırt bir hastalık sonuçta, amma ve lakin içten içe de isyan etmiyor değilim. Burnumu silmekten törpüledim sanki, biraz daha uğraşsam normal insan burnu boyutlarına getiricem, o derece yani.
Bir de bu peçetelerin her yandan fışkırması meselesi var. Ceplerimden doldu taştı, koltukların masaların kenarında, daima bir kol uzaklığında bir sümüklü mendil var artık.

Burnumu çekmekten beynime sümük karıştı valla, oldu bu yani hissediyorum. Tıpta bir karşılığı vardır heralde bunun. Antibiyotik diye ilaç içiyorum ama pek bir faydasını göremedim ve bir de burun sıpreyim var. Hem de ne sıprey, doktor uyardı; "beş günden fazla kullanma bağımlılık yapar". Allah allah, bir burun sıpreyi nasıl bağımlılık yapabilir, düşünüyorum da krize falan mı gireceğim yani, "sıprey sıprey!!!" diye. Olmaz gibi geliyor ama Tıp bu belli olmaz sağı solu.
‘’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder