Kenan Sofuoğlu'na "Çüş" Dedim

O olduğunu bilseydim dememzdim belki. Davutpaşa'ya, Yıldız kampüsüne gitmiştim. Bilenler bilir, davutpaşa'nın toprağı kıraçtır, tutunmak zordur o topraklarda; otobüs gelene kadar beklemek gereikir yani. ben de paşa paşa bekliyordum. Sonra bir motorsikletli çıkageldi Davutpaşa'ya...



Bar bar bağırıyordu motor, hem de tırt bağırmıyordu. Bayağı gür çıkıyordu sesi. Sonra motorlu adam kaskını çıkardı, görevliye go-kart pistinin yerini sordu. Ben adamın kim olduğuna bakmadım. Zengin züppe bir öğrenci, lanet olasıca beyazlardan biri sanmıştım çünkü. Neyse, adam kaskını başına geçirip Davutpaşa'nın kıraç toprağını geçen asfaltın üzerinden gürleyerek uçup gitti. Öyle çok ses çıktı ki arkasından "Çüşşş" demezzsem olmazdı. Sonra otobüs geldi, kantine gittim. birileri Kenan gelmiş Kenan gelmiş diyordu. Allah allah dedim ben de. Sonra sınava daha var diye (sınav için gitmiştim okula ben) go-kart'ın oraya gidelim dedik. Bir de ne görelim, Kenan Sofuoğlu orada, motoruyla falan gelmiş. Meğer çüş dediğim motorlu, motorların asıymış. Adam orada güzel güzel gösterisini yaptı, go-kart'ı da motor gibi sürdü, biz de sponsor olan RedBull'un bedavalarını içtik. İyi oldu hoş oldu, Kenan Sofuoğlu'na da çüş demiş oldum bu sayede.
‘’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder