GezToz gel yine burası hep aynı

  Off İstanbul ne sıcakmış, tatil ne güzeldi halbusi. Denize falan giriyoduk mis gibi. Aslında denize giriyorsan yüzme bilmek büyük elzemmiş, şimdi şimdi anlıyorum. Zaten arkadaşlarla deniz bisikletine biniyorsan bazı şeyleri göze almış olman gerekir değil mi? İşte ben tam da oradaydım ve hiç bir şeyi göze almamıştım. Rica ettim beni suya sokmayın diye ama küçük bir ayıcık vardı yanımda. İki metreden billur gibi dibi görünen suya itiverdi beni.
O zaman farkettim ben hafiften yüzebiliyormuşum ya da ne bileyim köpeklerinki gibi içgüdüsel bi' şey oldu galiba. Şıfıdı şıfıdı diye yüzdüm mis gibi. Başta korkmuştum ama güzelmiş be, bilmeyenleri de itmek lazım böle denize. Sonra sandala da binerler kanoya da.

  SP3 ne garip aletmiş ya! Bir arkadaş kiralamış bir haftalığına. Her bir şeyi var içinde, film falan izleniyor. En güzeli de oyunları tabi ki. Street Fighter oynadık mis gibi. Hem de ne oyunmuş be pehlivan bile var. İsmi Hakan ve basbayağı pehlivan; elense falan çekiyor. Gerçi rengi biraz garip ama olsun. Ellerinden öperim Hakan abicim.
‘’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder