Uykusuz'un Amatörüyüm


Dün Uykusuz'un amatör gününe gittim yanımda karikatürlerimle Giderkende Memo Tembelçizer'in meşhur tipi Orspuçocuğu Memo'nun üzerinde olduğu bir tişört giymiştim. İyi ki de giymişim. Dergiye gidince sekreterin dikkatini çekti bu, hemen yan odadan Memo'yu çağırdı. (Ne güzel bi yer, yan odadan karikatürist çıkıyor) Memo da baktı biraz şaşırdı, meğer onların da haberi yokmuş. Galiba illegal bir işler var, telif ödemeden tişört basılmış falan. Herneyse, adamın çizdiği şey de tişörte çok yakışmış ama, Memo Tembelçizer de fotoğrafımı çekti bir güzel. Böyle de tatlı bir anım oldu pek sevdiğim çizerle.
Sonra Çizdiklerimi göstermek için beklerken bir de ne göreyim Otisabi yan tarafta oturmuş köşesini çiziyor.
Sonra ben böle dikdik bakınca (Ee her yerde görmek mümkün değil Otisabi'yi) Adam da bana baktı, mimikler falan yaptı, ne ayaksın diye. Ne güzel bi yerdi orası ya, her köşeden çizgiroman tiplerin gerçeği fırlıyor. Son olarak da işlerimi Oky'ye gösterdim. Yine pek beğenmedi, off bu adamı nasıl memnun edicem bilmiyorum. En azından iki karikatürümü aldı, belki haftaya çıkar da bayram ederim.
‘’

1 yorum:

  1. Ne güzel bir anı. Güzel bir ortam olduğuna eminim. Çizimlerin güzel de espri yönünü biraz geliştirmen gerek bence ;) Yoksa çizim yönünden oldukça iyisin.

    YanıtlaSil