Avatar The Legend Of Korra


İşte oldu, efsanevi Avatar serisinin devamı geliyor. Başlangıcından bitişine kadar kusursuz bir çizgi dizi olan Avatar The Last Airbender bence tüm zamanların en kaliteli çizgiflimydi. Onu bu kadar iyi yapan sadece oluşturduğu harika dünya değil aynı zamanda senaryosunun da müthiş kurgusuydu. Ne yazık ki tüm müthiş kurgularda olduğu gibi bunun da bir sona varması gerekiyordu ki Avatar'ınki olabilecek en mükemmel sondu. Tek sorun o dünyadan daha fazla hikaye bekleniyor olmasıydı herhalde. İşte bu yüzden Avatar The Last Airbender'ın hikayesinin devamı olmasa da o dünyada geçen ve eski avatarımız Aang'in macerasından neredeyse seksen sene sonra yeni ve asi bir avatarla yola devam edeceğiz.

İşte Bu noktada Pokemon'u izlerken hangi pokemonlara sahip olmak isterdim diye sorduğum gibi Avatar konu olduğunda hangi elementi bükmek isterdim diye düşünmeden edemiyorum. İlk başta ateş diye düşünmüştüm ama ateşin ve havanın hiç hayal gücüne ihtiyacı olmadığını farkettiğim için ilgim su ve toprağa kaydı. seçim yapmak gerekirse, daha dayanıklı ve güçlü olan Toprağı seçiyorum.
‘’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder