Düz Yazı 13

*Su kenarı erkekleri; daima esmerdirler, atletik yapılıdırlar ve çoğu tüysüzdür. Şort ve bağrı açık tişört geleneksel kıyafetleridir. Sürülerinde daha rütbeli olanlar boyunlarına tespih gibi kolyeler takarlar ve genellikle rüştünü kanıtlamış olanlar ellerinde sigara paketi ve cep telefonu taşırlar. Birkaç tane böyle arkadaşım var, gözlemleme fırsatım oldu. Garip bir halleri var, sigara ve cep telefonu, bütün gün elde taşımak için çok fazla değil mi a yoldaş?

*Seçmen kâğıdım geldi, çok mutluyum. Ne güzel, fikrime değer veriliyormuş gibi geliyor böyle olunca. Temsili demokrasinin gereğidir seçimler ya ben de beni temsil edeni seçmek için vermiştim ilk oyumu ama şimdi fark ediyorum da hiç de haberim yoktu seçim sonrasında temsilcimin kim olduğundan. E şimdi de Mecliste kim temsil ediyor beni, bilmiyorum. Hayır, yolda görsem selam vermeyeceğim, hâlbuki arada kenara çekip bak bu hareketini sevdim ama şu işte hata ettin gibi ayar vermek isterim. Gerçi biraz da tırsabilirim.

 *Dedeler o videoyu çekerken bu kadar meşhur olmayı umuyorlar mıydı acaba yoksa işimi yaparım paramı alırım diye mi düşünüyorlardı?
Yazının tamamı bittabi süpersonik BlogDergisi'nde.
‘’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder