Büyük Kedilerin günlüğü

 Daha cumartesiden, sultanahmete görmüştüm bu ikedi faliyetini. Dev kedi maketleri vardı bir kamyonun üstünde ve sultanahmet meydanına kurulmuş masalarda gelip geçenler hayvan maketleri yapıyordu. Herhalde bir şehir meydanı için bundan daha güzel etkinlik olamaz. Daha yüzü ellerinden kocaman bir çocukken elişi derslerine meraklıydım zaten, uhuyla birşeyler yapmayı da ondan sonra hiç bırakmadım. Bu maketler tam da benim isteyeciğim şeylerdi yani. Fakat o gün iş yoğunluğundan (: P) geçkaldım, maketler çoktan bitmişti. ben de canım dostumu alıp istanbul'un en leziz toplutaşıma bineği olan Vapura atladım, kadıköy'e gittim. Kediler, köpekler, martılar ve yunuslar orada beni bekliyordu. Hemen numaramı aldım, diğer masalardaki güzellere kesik ata ata, yapıştıcıyı koklayıp kafayı bularak maketimi yaptım. Aparatları sayesinde koşuyormuş gibi görünen, çok marifetli bir maket oldu. Eminönünü falan gezerken koşturup durdum kedimi. insanların şaşkın şakın bana bakması, birşeyler söylemek, sormak isteyip çekinmesi hoşuma da gitmedi değil. E ama ne işe hizmet için yapılıyor ki bu İkedi faliyeti diyorsanız, yetkili mercih ben değilim, kedi. KEDİ'ye sorun siz en iyisi.
‘’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder