Memo Tembelçizer ile Röportaj

 BlogDergisi'nin ocak sayısı için hayranı olduğum karikatürist Memo Tembelçizer ile bir güzel röportaj yaptım. Bu işlerle uğraşırken de bol bol röportaj yazdım ve her defasında da ulan doğru yazıyor muyum diye google amcaya teyit ettirdim. bu açıdan bakıldığında gayet zor bi' iş röportaj (bak yine). belki başka açıdan baksak başka zorlukları da vardır ama şu anda üşeniyorum, konumuza dönersek; Memo Tembelçizer Uykusuz dergisinin pek güzide çizerlerinden. Uzun zamandan beri aklımdaydı; şu adamı bir yerlerde kıstırsam da iki sual etsem diye. Hatta bir ara kar maskesi giyip evine zorla girmeyi bile düşündüm ama öyle bir durumda da sorduğum sorulara yanıt almam pek kolay olmazdı taktir edersiniz ki. Sonuç olarak nihayet bir yolunu bulup röportajımı yapmayı başardım. Gerçi işler biraz sanal oldu, yüz yüze gelip konuşamadık. Bunun hasebiyle çarşamba günü dergiye amatör çizer görünümünde gidip aniden Memo beyin dibinde bitivermeyi planlıyorum. Aynı masada bir iki fotoraf çektirebilsem yeter, o zaman röportajım yeterince geleneksel görünecektir. Tabi amatör çizer kılığına girebilmem için önce en az beş tane karikatür çizmem icabeder. Hadi bakalım hayırlısı...
‘’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder