Vitesli At

Bazen insan güzel bir fikir bulduğunu düşünoyor, her konuda olabilir bu. Bir hikaye yazmak için, bir resim çizmek için ya da benim durumumda karikatür için. Sonra fikrin gerçekten iyi olup olmadığına bakmadan heyecana kapılıp işe koyulabilirsiniz. ben öyle yapıyorum. Hemen bir kalem bir kapğıt alıyorum ve çizmeye çalışıyorum. Eğer gerçekten iyi bir fikirse sanki kalem kandinden oynuyor kağıt üzerinde, yok iyi bir fikir değilse her adım bir azap oluyor. Çizgi kötüleşiyor. Renkler hızla atılıyor. Böyle bazı karikatürlerim var. Hani şarkıcılar albümleri için çocuğum gibi diyorlar ya, onlara gülüyorum ama içten içe de hak vermeden edemiyororum. O pek de güzel olmayan karikatürler benim sakat doğluş evlatlarım (kuzularım benim :D ) E ha lböyle olunca atmaya da kıyamıyorum hiçbirini, hatta bazen paylaşmak istiyorum.
‘’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder