Uykusuz'da Karikatürüm Çıktı!!!

Evet evet, aynene öyle oldu. Uzun bir aradan sonra bir karikatürüm daha Uykusuz'un amatör köşesi olan Gelen Kutusu'nda arz-ı endam eyledi. Bu seferki karikatürlerden ümitliydim zaten, biri hayatta kalmayı başarmış. Ne fena ki her çarşamba olan amatör gününe bu hafta yani dün gitmedim, e sınavlarım falan var nasıl gideyim. Giderdim de elimde hiç karikatür yoktu. Artık haftaya giderim bir kaç iyi espri bulabilirsem. Şimdi benim karikatürüm çıktı ya bu canım dergi bana telif de verir gibime geliyor. Hem de tam otuz lira. Büyük ikramiye çıkmış kadar mutluyum şu anda...
İşte o karikatür bu karikatür, hehehe(gülüyor)
‘’

12 yorum:

  1. Tebrikler :) Senin adına çok sevindim, umarım devamı gelir.

    YanıtlaSil
  2. Sağol ben de umuyorum ve hatta dua ediyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Yazarkafe'de rastladım.
    Bir mizahsever olarak karikatürünü son derece beğendim. Profesyonelce çizmişsin gerçekten..
    Tebrikler...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler, artık karikatürümün dergide çıkmasına mı yoksa bu kadar yorum almasına mı sevineyim bilemedim :D

    YanıtlaSil
  5. nasıl gönderdiğini anlatabilir misin?

    YanıtlaSil
  6. Nasil gönderiliyor gerçekten söyle bizde gönderelim. Amatörüz

    YanıtlaSil
  7. Evet nasıl gönderiliyor bir zahmet deyiver, bu arada tebrikler

    YanıtlaSil
  8. Bende gonderiyorum bi nasip olupta yayinlanmadi yanlis yere gonderiyorum sanirim

    YanıtlaSil
  9. en kisa yol olarak fax la gonderin

    YanıtlaSil