Lombak Cildi

D&R'a her gittiğimde yaptığım gibi bir güzel tavaf ettim mizah reyonunu. Çizgi romanları inceledim ve bir lombak cildi alıp kotuklardan birine kuruldum. Lombak cildi dediğim eski lombakların bir araya gelmiş hali. Hem de ne eski lombaklar, içinde tüm iyi çizerler var. Ersin Karabulut, Memo Tembelçizer, Bülent-Cengiz Üstün, Bahadır Baruter, Kenan Yarar, Faruken Bayraktare ve filan falan. O dergi neymiş öyle ya o zamanlar. Haftalık dergilerden daha iyiymiş. İşte ben böyle satın almadığım mecmuayı hatmederken Bülent Üstün'ün bir köşesinde çizerler hakkında yazdıklarını farkettim. Ersin karabulut için de şöyle yamıştı yanlış hayırlamıyorsam. "O kadar çok tarama atıyor ki tarama ucu o gittikten sonra tarataratara diye ses çıkarıyor" alttaki karede de Ersin'in masasında kendi kendine titreyen tarama ucunu çizmişti. O zaman dedim ne taramaymış be arkadaş. Sanki tanrının çizerler üzerine laneti. Miktarını ayarlamak öyle zor ki. Gel gelelim, o ayarı da tutturabilirsen senden iyi çizeni olmaz heralde.
‘’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder