Kulak Burun Boğaz

İnsanın sağ kulağının duymaması ne fena, hadi sol kulağı olsa neyse de sağ kulak duymuyorsa bitmişsindir arkadaş. Sol kulak zaten tırttır, bir kere soldadır ama sağ kulak adamı adam yapan kulaktır, duyma yitisini kaybetmişse yandın demektir, ben yaşadım oradan biliyorum. Doktora gidemedim bir süre zira sadece kulağa bakan bir doktor yok, artık tembellikten midir tasarruv etmek için midir bilmem, kulak; burun ve boğaz ile birlikte bakılası bir organ sayılmış. Ben de doktora gidebilmek için hem burnumun hem de boğazımın rahatsızlanmasını bekledim. kısa sürede "kulak burun boğaz" bölümüne girebilecek kıvama geldim. Doktor kulağıma resmen gizli kamera soktu ve karşıdaki LCD'den iletti. böyle bir teknolojiyi kullanmak için ne iğrenç bir yol. Fakat sonrasında kulak deliğime boca ettiği sıvı (artık porçöz müydü neydi bilmiyorum) ve sondaj aleti sayesinde sağ kulağım gayet iyi duyar oldu ama burnuma da kamerasını sokmakta ısrarcı olan paparazi kılıklı doktor hem alerjimin hem de sinüzitimin olabileceğini söyleyerek canımı sıktı. Artık sağ kulağım duyuyor ya gerisi vız gelir tırıs gider...
‘’

2 yorum:

  1. Bence bunun da karikatürünü çizmeliydin :)

    YanıtlaSil
  2. Kumanda paneline girip saat ayarlarını bir düzelt istersen.
    Şu an 17 Mayıs Salı 07.52

    YanıtlaSil