Eşşek buldum

 Allah sevdiği kuluna önce eşşeğini kaybettirir sonra buldururmuş ya eşşeğe yazık be. Tam kurtuldum diyor sahipten, tarlada sabahtan akşama kadar çalıştırılmaktan, aç kalmaktan, sömürülmekten. Artık özgürüm dağda bayırda diyor, pat adam yine buluyor eşşeği. Ben de bir eşşek buldum geçenlerde.  Efendim ben karikatürlerimi Uykusuz'a götürüyorum çünkü orası telif veriyor. Orada alınmayanları da Penguen'e götürüyorum. Penguen'de de bir kaç işim çıkmıştır bu zamana kadar ama nedendir bilmem orası telif vermiyor gibi bir fikir aklıma yatmış ya hiç sormuyorum adamlara. Bu gün öğrendim ki meğer Penguen de telif veriyormuş. Şimdi mis gibi param var birikmiş Penguen'de. Durup dururken mutlu oldum ama aslında o para hep orada duruyordu ne garip...

Soldaki resimin konuyla pek alakası yok ama
 boş duran el çizyor işte,
 asıl alttaki resim konuyla ilgili, bu kadar...
‘’

2 yorum: