Yaz Gelmiş

Taksime gittim bu gün Penguen'e iş bırakmak için ve havaların ne kadar ısındığından bi haber olduğumdan mıdır nedir, yazın geldiğini orada farkettim. Hem de ortalığın tütercesine sıcak olmasından değil dört bir yana koşturan kızların güzelliğinden. Yaz gelince hepsi çekiyorlar şortları çekiyorlar badileri, koşturuyorlar şakalaşıyorlar, peki neden benim böyle bir yarim yok, anne bana niye almıyorsun? Garip duygular bunlar tabi.

 (Taksim meydanını çizmek istemiştim
ama üşendim bir resimine bakmaya,
aşşadaki resim orada geçiyor yani..)


 Herzaman taktir etmişimdir özgün giyinen kızı. Artık kimdir bu kız siz kararverin ama sıradan olmayan kız daha iyidir her zaman, benden söylemesi. Sırf modaya uykmak için giyinmek biraz mallık gibi değil mi, o zaman aynısından giyinmiş oluyor kızlar ki pek kısıtlı bilgime göre pişti olmaktan büyük bir memnuniyetsizlik duyar karşı cins. Tabi genelde bana karşı oluyolar, sizi bilemem. Oysa kimsede olmayan bir bandana taksa, bir bileklik taksa. Değişik bir etek giyse ya da saçlarını farklı yapsa. Toplasa mesela bir tarafını diğer tarafı salık kalsa. Sonra bir de yanıma gelse selam verse, noluyo ya bi dakka.
 Bunlar iyi güzel de evrende zıttı olmayan hiç bir şey yoktur gençler. Alın size gayet de güzel sallanmış bir fizik kuralı ve ben bu kurala dayanarak özgün kızın zıttını da buldum; Arkasına bakan kız. Kısaca tarif etmek gerekirse arkasına bakan kız her ne kadar özgün olursa olsun metro gibi meydan gibi kalabalıklarda arkasında duran adama sürekli hızlı bakışlar atar. Bu şekilde benim götüm çok kıymetlidir, bir şey yapmadığınızdan emin olmak istiyorum, elimden gelse götümü kucağıma alıp gezdireceğim mesajı vermektedir. Lan sanki bi sen varsın dünyada, adama fordçu muamelesi yapıyosun durduk yerde. Hayır fordçu değilken öylemiş gibi davranılmak çok koyuyor, fordlarken yap kılım kıpırdamaz halbusiki. İğrençsin arkasına bakan kız, tiksiniyoruz senden. Neyse ki hayat devam ediyor, hadi selametle...
‘’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder