Ay ben çöp adam bile çizemem ama sağlam yazarım

Eski sayıları karıştırırken biraz önce denk geldim Ersin Karabulut'un Sandık İçi köşesindeki bu bölüme. Böyle ünlü çizgilerini paylaşarak toplama bir blog gibi olmak istemiyorum ama blog yazmakla ilgili iki kelam ettiği ve hatta blog yazmak üzerinden yazmanın kendisi hakkında harbi şeyler söylediği için paylaşasım geldi. tutamıyorum kendimi paylaşıyorum.
Şimdi burada kuş kadar görünüyordur resimler ama bi zahmet tıklayın da okuyun. Tıklamayı da ben öğretecek değilim artık size. Tık internetin Amin'idir.

Birde blog yazarları o kadar da mal değiller tamam mı? Tüm dünya duysun I love you Blog Yazarlığı. Hem de daha geçenlerde blog yazarlığının en kaşar ismini dergilerine misafir edenler Uykusuz Dergisicileri değiller miydi?

‘’

2 yorum:

  1. :)
    Helal sana.
    Ağzın dert görmesin..
    Pardon, ellerin :))

    YanıtlaSil
  2. Her blog yazarı için geçerli olmasa da bazıları için de acayip derecede sağlam bir eleştiri olmuş bence. Şimdi blog var, blog var... Bazıları gerçekten de çok güzel şeyler yazıyor, çok güzel paylaşımlarda bulunabiliyor. Bazıları ise saçma sapan ergen sorunlarından bahsedip duruyor sabahtan akşama.

    "Şu bana böyle dedi, şu buramı elledi, şununla yattım, bununla kalktım. Ayh, çoq kötütüm, kimse beniz sevmiyoo..." Falan da filan.

    Bunlar blog yazamasın bir zahmet...

    YanıtlaSil