Green Lantern Gibi

Bu gün vizyona giren Green Lantern filmine heyecan içinde gittim. Oysa filimde beklediğimi bulamadım, artık açıklamam da bir mahzur yok sanırım, çünkü film de ben de oynamıştım. Fakat benim bölümlerimi hep atmışlar montajda. Hem de gayet değerli bir karakterdim. Ben de Mavi Fener olmuştum aylarca harcanan caba neticesinde.
Peki sonra ne oldu...
efendim kıskanıyorlar işte genç yetenekleri. Oysa karakterim ne kadar da renkliydi. Filmde Green Lantern gücünü özgür iradeden alıyor, kötüler ise gücü korku da bulmuşlar. Benim karakterim ise kuvvetini yavşaklıktan alacaktı. evet efendim yavşaklıktan. Etrafta yavşaklık, şerefsizlik yapan biri mi var gücüm kat be kat artacaktı. Artık ondan sonra ateş mi atayım uçayım mı kaçayım mı ben seçecektim. Zaten Ryan Reynolds film boyunca yeterince yavşaklık yaptı. Özellikle o kızı üzdü ya gözümden düştü. O kıza yanlış yapan karşısında beni bulur layn, maralım benim. Her neyse, çok çalıştım emek harcadım ama filmden hiç haber verilmeden kesilmişim. Madurum. Bakınız nasıl da güzel olmuştu kostüm üstüme.
‘’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder