Tembel Cin

 Bir çizgifilm yapmayı çok istiyorum. Nasıl bir teknikle yapılıyor bilmiyorum, öğrenmeye de niyetim yok çünkü daha öğrenilecek bir yığın mühim mesele var fakat ben yine de sadece çizgifilmin hikayesini yazmak, karakterlerini çizmek istiyorum.
 Genç bir adam evinin altını kazarken yer altında yaşayan kısa boylu garip yaratıklarla karşılaşır. Bunlar toprağın üzerine hiç çıkmadan yaşayan cinlerdir. Bir metre boyunda, yeşil, sivri kulaklı, muzip bir halk. Genç adam arlarına karışıp yaşayışlarını öğrenmeye çalışır ve onları çok sevdiği için diğer insanlardan saklar. Bu sırada tanıştığı ve en yakın arkadaşı olan Tembel Cin ile maceralar yaşarlar. 
‘’

1 yorum:

  1. abi ben 3 boyutlu animasyon programı öğrenmeye çalışıyorum...yaklaşık 2,3 yıl sonra -senin okul bitmiş oluyo bende yanına staja gelirim atık :D- görüşelim senin bu fikirleri animasyon yapalım :D

    YanıtlaSil