Çizelim O Zaman

 İçinde çizgi var diyorlar bir iş için ve hemen koşup gidiyorum peşinden. Bu sefer de böyle oldu; MSN Türkiye'nin facebook sayfası için yapılacak bir uygulamada çalışacak çizerler aranıyordu sosyal medyada. ben de aralarına karıştım. Roy+Teddy isimli, tıpkı filmlerdeki gibi bir ajansta işe başladık. Altı kişiydik ve herkes kaleme kağıda sarılmaya o kadar hevesliydi ki bir anda arkadaş olduk. Üç haftanın bazı günleri boyunca bir şeyler çizdim o ajansta ve böyle bir işim olsun diye dua ettim. En çok da bu sayede bir dolu güzel insanla tanıştığım için memnunum...

 Son gece artık espri bulup çizmekten "akünün suyu" boşalmıştı resmen. Nihayet işi bitirdiğimiz için de memnunduk ama gecenin bir yarısı olmuştu saat ve ben geceyi geçirmek için arkadaşımın evine gittim, ertesi sabah geri dönerken hızlıca bir şeyler karalamışım; anın sıcaklığı ile yazıldığını bilmek güzel geliyor.

 "Şu anda Üsküdar’dan Eminönü’ne gidecek bir motorun içindeyim. Çok garip bir günden sonra buradayım ki garip olduğu için bu kadar güzel oldu sanırım bu gün. Royandteddy isimli reklam ajansındaki üç haftalık çalışmamın son günüydü ve bu gönüllü işte her gün daha da çok yoruluyordum amma ve lakin edindiğim arkadaşlığın hiçbir şekilde pahası biçilemez. Velhasıl-ı kelam, son gün sinirler oldukça gerildi, daha çok resim çizebilmek için elimizden geleni yaptık ve gecenin on ikisine kadar ofiste kaldık. Ne yazık ki bu işten başka meşguliyetleri de olan insanlardık ve bu yüzden ertesi gün için çok tedirgindik. Daha da fenası benim evime dönebilmem için bineceğim otobüs son seferini çoktan yapmıştı ve yağmurlu bir gece vakti istiklalin tenha ve ıslak taşlarını adımlarken yanımda üç haftalık arkadaşlarım vardı ama nasıl olduysa sanki bu arkadaşlık yirmi yıllık gibi geliyordu bana. Kiminin şemsiyesinin altına girdim kiminin evinde uyudum ki bence birisine yapılabilecek iyiliklerin başında gelir evini açabilmek çünkü büyük bir fedakârlık gerektirir. Üsküdar’ın deniz manzaralı bir evinde geçirdiğim bu konuksever geceyi, anneyi ve babayı ve kızlarını ve arkadaşlarını bulmak hiç kolay değil, insanları bulmak kolay değil ve ben de değerini bilmekte kararlıyım."


 Çizgili işler yapmak çok güzel, çizgili insanlarla yaşamak çok güzel, arkadaşlıklar çok güzel, ne oluyor; içim sevgi kelebekleriyle mi doluyor ne!
‘’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder