Kitap Ayraçları

 Çok yoğun zamanlardan geçiyorum ki bu yoğun zamanlarımın pek az bir bölümünü okul oluşturduğu için hafiften tırsıyorum. Çizim yapmak işi ile geçiyor saatlerim ki bundan gayet memnunum, hatta böyle bir hayatım olsa ne güzel diyorum kendi kendime. Arada sırada birileri arayıp şunu çizer misin diye sorsa ve karşılığında da ekmek, yumurta ve hatta peripella verseler. Benim ihtiyaçlarım bunlarmış gibi geliyor zira, daha fazlasında gözüm yok ama dedim ya çok yoğunum şu sıralar...
Resim çizmek işi ancak resim çizmeye söz verdiğinizde bir külfete dönüşebiliyor. Şimdi her isteyen için resim çiziyorum ve kendim için karikatürler çiziyorum. Bu hayat çok güzel aslında sadece yeni olduğu için irkildim ben sanırım. Yoksa rengarenk reklam ajanslarını da Penguen'in loş apartmanını da çok seviyorum; böyle yerlerde çalışmak istiyorum. Gel gelelim fark ettim ki bu çizim işleri ile uğraşırken Kitap Fuarından aldığım kitaplarımı okuyamaz olmuşum. Hemen Yerdeniz Büyücüsü'ne başlayacaktım ama bir kitap ayracım yoktu, E ayraçsız da kitap okunmaz. İşte yine bir çizimli iş beni bekliyor; hemen gittim kendi ayracımı kendim çizdim. Siddhartha için de çok güzel bir ayraç yapmıştım zamanında, çok iyi oldu çok da iyi güzel oldu tamam mı?


‘’

1 yorum:

  1. Bloğunu uzun süredir takip ediyorum ve bu ayraçlara tek kelime ile bayıldım dostum. Umarım bir gün gelir de, ayraç koleksiyonu yapan bendenize de bir ayraç çizersin! :)

    YanıtlaSil