Okulda Dergi Yapmaca

 Okuduğum pek muhterem okulun eli kalem tutan öğrencileri olarak bir dergi çıkarmaya karar verdik. Daha biraz önce gündem sayfası için iki karikatür çizdim; pek mesudum şu anda. bakalım nasıl olacak bu iş, heyecanla bekliyorum; okulda çıkacak bir dergide köşe olmak güzel bir şeyler hissettirecek sanırım. Büyük dergiler bana köşe vermiyorsa ben de küçük bir dergi olup sonradan büyürüm uleyn. O değil de Kampüste biraz havam olsa o yeter be, inşaat fakültesinde bıyık görmekten gına geldi zaten. Belki bu sayede sanatımın değerini bilen bir zevce bulabilirim. Mimar Sinan Üniversitesine gittim aynı gün içerisinde ve dibim düştü, herkes her an bir delilik yapabilecek potansiyele sahipmiş gibiydi ve zaten bir kaç deli ile tanıştım. Sınıflarına hayran kaldım, manzarasına hayran kaldım, kızlarına hayran kaldım. Zaten bir erkeğe dört kız düşüyor, süper oluyor. Çok sevdiğim kızlar bi de bu kızar, görsen nasıl eğlenceli tipler. Bir de eskiden kendime çekingen derdim, insanlarla kolay kaynaşamaz derdim ama fark ettim ki ben insan arsızı olmuşum, hele ki tanımadığım bir arkadaş grubuna kaynamaktan büyük haz duyuyorum, of resmen sanat aşkı doldu içime.
‘’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder