Çok Zorlama Çizgifilm; VISITOR

 Bir kaç gün önce okula bir animasyoncu gelmiş, bir arkadaşla gidip dinledik adamı. Tabi bu zat-ı muhterem elindeki zımbırtıyla ekrana resimler çizip bir de bu resimleri oynatınca ben bi gaza geldim. Hiç bir dersi dinlemediğim kadar dikkatle dinledim adamı ve hemen ertesi gün o zımbırtının ne olduğunu öğrenip bir tane satın aldım. Grafik Tablet dedikleri çok şahane bir teknoloji oluyor kendileri. Şimdi iki üç gündür ara sıra abanıyorum elimden geldiğince çizgifilm yapmaya, tabi bu kadar kısa sürede, sıfırdan başlayarak, hem de öğreten kimse olmadan adam gibi bir şeyler yapmak zor ama çalışıyorum bakalım. Bir tane çizgi karakteri oluşturmayı denedim bile. Uzaylılara olan sempatimden kaynaklı bir çizgifilm teaser'ı oldu galiba...
video

‘’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder